Alla inlägg den 22 december 2007

Av John, Tobbe, Kristian - 22 december 2007 12:25

Hej vanner, its been a while!


Vi har sedan forra inlagget inte bara trottnat rejalt pa phi phi utan ocksa rest darifran for att aldrig igen atervanda. Nu bor vi langst upp pa Karon beach utanfor phatong. Det ar valdigt turinstigt aven har men det ar fortfarande en bit ifran turisthysterin pa phi phi. Vi bor bra i ett litet rum, vi har ingen balkong men fin utsikt mot grannhotellet som bara ligger en och en halv meter ifran vart fonster! :) Naval, rummet ar billig eller ratt ok ialla fall, jamnfort med vad mat och dryck kostar har. Nu nar jag laser det jag nyss skrivit inser jag att det later lite pessimistiskt och deppigt men sa ar det inte alls! Vi saknar dock Koh Lanta massor och ska nu forsoka hitta ett kompliment, detta ar det dock inte. Igar hangde vi lite med min familj och det var valdans trevligt, nu har vi alltsa mott upp inte bara Johns farbror med familj utan aven mor, plastfar och lillasyster som bor bara nagra kilometer ifran oss. Tanken ar val nanstans att vi ska fira jul med dem innan vi drar vidare.


Vi har ocksa tva helvita dagar framfor oss da det ar val i landet och ingen alkohol far saljas eller konsumeras! Det ska bli mycket harligt, tank va pengar vi ska spara! :)



Under kommer bilder som jag faktsikt inte vill eller for den delen kan forklara. Se och njut vanner!


Puss och god jul, eller vi ska forsoka hora av oss innan dess igen! PUSS

//Grabbarna genom John

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards