Direktlänk till inlägg 7 december 2007

Antligen framme! Jaaaavlar va bra!

Av John, Tobbe, Kristian - 7 december 2007 13:18

Efter ett snabbt beslut pa bangkoks flygplats, subinuminum eller va den heter flog vi raskt vidare till Krabi. Val pa Krabis flygplats tog vi taxi till ao-nang dar vi nu uppehaller oss. Natten till idag sov vi pa ett hotell som hette nat med president, och gudarna ska veta att det ALDRIG nagonsin kommer att bo nagon president pa det hotellet! Sangarna var harda som sten. Jaaaavlar va inte bra det var. I natt bor vi spartanskt men billigt, vi och salamandrarna. Vi ater mycket gott och har hittat ett starbucks dar mycket goda mintfrappar inmundigas. Det ar varmt och skont men inte pa nagot satt outhardligt. Imorgon tror vi att vi kanske ska ut till nan narliggande o och kolla laget lite.


Vi har skaffat telefonnummer ocksa, det ar: +66872694641


Bilderna under ar tagna fran var balkong:


 
 
Ingen bild

hanna

7 december 2007 13:50

Fifan grabbar. Det ser riktigt härligt ut!
Kristian: jag och tjejerna i köket saknar dig redan. ;)

 
Ingen bild

linda

7 december 2007 15:27

En decembergrått Oslo, jo jag tackar! Hoppas att ni har det så jævla bra ni bara kan, så blir det inflyttningsfest nær ni kommer hem! :)

 
Ingen bild

Mor Tuta

7 december 2007 18:03

Tja Tobbe o Kricke samt HEJ ÄLSKADE SON
ooooooooooooooo va mysigt det ser ut. Det glädjer mig att om 7 dagar ÄR VI OCKSÅ bland palmer, sand, varma vindar och att vi då också kommit betydligt närmare er.
miljoner kramar till er alla tre

 
Simme

Simme

8 december 2007 03:14

Jävlar va fint!!!
skönt att se att ni kommit fram ordentligt men jag blir lite orolig för det var bara JohnJohn som drack öl på bilden!?!?!?!?! KRAAAAM

http://sharkbay.blogg.se

 
Ingen bild

Pastorn

8 december 2007 07:31

Jag förundras över att ni valde att resa till Thailand på kungens (deras såklart) födelsedag. Blir de inte galna där då? Jag noterar vidare att till och med palmerna framför hotellet verkar vara smittade av den allmännt låga standarden.

Jag har medels photoshop tagit färgprover på er skandinaviskt bleka hy för att kunna följa förändringarnas gång.

Om ni, mot alla odds, anar spår av avundsjuka kan det bero på att Stockholm klätt sig i sin allra gråsosse-tråkigaste regndräkt de senaste dagarna och att jag kort och gott är en en smula avundsjuk. JAG VILL OCKSÅ TILL VÄRMEN!

Peace and Love!

 
Ingen bild

Bränge

8 december 2007 11:45

Jääääävvlar vad bra ni verkar ha det!!! för att ni ska må lite bättre kan jag berätta att hemma gör det inget annat än regnar... mo mo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John, Tobbe, Kristian - 25 januari 2008 11:28

Hej vanner!   Nu har resan alldeles strax tagit slut. Vi bor pa en liten granngata till Khaosan road. Ia och Jocke akte hem imorse och varat plan lyfter om allt gar som det ska klockan tolv i natt.   Bangkok har varit kul men enormt stort och valdig...

Av John, Tobbe, Kristian - 20 januari 2008 08:35

Detta inlagg hade kunnat bli ett enormt kul kollage med en samanfattning av var vistelse pa koh tao. Men varken jag eller Kristian eller Tobbe eller Ia orkar ga de 25 metrarna hem till bungalowen och hamta en telefon sa att vi kan fylla pa antalet bi...

Av John, Tobbe, Kristian - 18 januari 2008 10:41

Till alla mammor och ovriga oroliga kan vi harmed bekrafta att vi nu har lamnat tillbaka de fyrhjuliga motorcyklarna som vi sa flitigt anvant under tva dagar. Nar vi haromdagen var ute pa aventyr borjade vi kanna en viss hunger och bestamde att vi sk...

Av John, Tobbe, Kristian - 16 januari 2008 05:55

Sen Ia och Jocke kom har vart dagliga tempo okat nagot enormt. Helt plotsligt gor vi en massa saker, ser oss runt och harjar. I forrgar var vi pa snorkeltur. Riktigt bra tur som dar delar av oss sag hajar och blackfiskar och en manet stor som ett par...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards