Direktlänk till inlägg 9 december 2007

tredje gangen gillt

Av John, Tobbe, Kristian - 9 december 2007 16:24

Nu testar jag igen, jag har forsokt blogga hela dagen men det har gatt at skogen... Vi vaknade i morse, alldeles for tidigt som vanligt. Tog bananbaten till Ray Lei beach och solade och badade som sma barn. Efter ett par timmar kom regnet, det sura regnet stod som spon i backen.. Ett gyllene tillfalle att dricka singha och njuta av livet i thailand. Forovrigt gar dagarna, vi njuter och mar som prinsar. Vi har ett husdjus som heter salle, han e en salamander som bor pa var balkong. Forresten sa flyttar vi i morgon, vi kopte precis batbiljetter till Koh lanta, sa vi stannar nog dar en vecka innan vi ror pa oss igen. Lite personliga meddelanden foljer:

Ia: Jaaavlar va bra! Se till att proppa dig full med vaccin nu sa syns vi den tionde januari!

Simon: Las meddelandet over. Puss

Mamma Karin: Nu ar det inte langt kvar tills vi ses. Pratade med farbror idag och de ror sig mot oss i morgon.

Min underbara Caroline: Jaklar va kar jag ar i dig! Att veta att du finns hemma och vantar pa mig ar det som satter guldkant pa resan. Tycker om dig sa jag nastan dor!



 
 
Ingen bild

Hyttbro

9 december 2007 16:40

Äntligen kom dagen blogg! Som jag längtat. Av bilderna att tyda går det ingen nöd på er, vilket lugnar mitt hjärta! Njut av livet mina prinsar!

 
Ingen bild

Mor Tuta

9 december 2007 21:41

Har ikväll packat NÄSTAN klart. Va skönt ni verkar ha det. JÄVVVVVLAR VA BRA. Kul att farbror m familj dyker upp imörå. Jag o Björse gick en långpromenad till Entaberga idag (1 timme) och då slog mig tanken - att om 5 dagar går vi på en sandstrand. JÄVVVVVLAR VA BRA. 10 miljoner pussar o kramar från mor

 
Mamma & Pappa Thalén

Mamma & Pappa Thalén

9 december 2007 21:51

Tjingeling....ni ser inte ut att ha de någe BRA..!! Tur att det kommer lite av vårt regn på Er med.
Har du visat grabbarna vad som fanns i kärleksgrottan?
Tobiiiiiias har du bokat på Lanta summer eller.....kramar på Er.

http://Thaithai.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mor Tuta

9 december 2007 21:55

STALLTIPS: Alldeles nära Krabi finns Trang - med milslånga orörda stränder, spännande grottor, båtfärder bland okända djur och paradisöar.

pus

 
Ingen bild

Mor Wöyer Amcoff

9 december 2007 22:10

Hahahaha - jag inser nu att det är er blogg ALLA 3 och jag skriver som om det bara var Johns blogg - men men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig..... så hädanefter skriver jag till er alla tre.
Kricke: ALLA tjejer i stan står i hörnen och gråter och längtar efter dig.
Tobbe: Musikvärlden står still - det låter skit från alla scener.
John: Det känns jättekonstigt att du är så långt hemifrån och det känns jättekonstigt att vi ska fira jul allihopa MEN inte ANNIE. Tunga tankar - MEN MEN hon är över 18 och bestämmer helt själv. NÄSTA gång ska hon ivarjefall med - om vi så ska släpa henne ombord - eller hur :-) kram kram

 
Ingen bild

Tjejerna På Park Inn

10 december 2007 09:52

Vi väntar på solbrännan, den borde komma snart.....

 
Ingen bild

Caroline

10 december 2007 14:42

Det ser ut som att ni mår bra pojkar. Hoppas ni kan tänka på oss som bor i ett kallt land, speciellt mig som bor på en ö & blåser bort. Vore ju spännande att se lite solbränna snart. Och jag kommer bli jätte glad för din skull John när du blir röd. Pappa har alltid påstått att han blir snyggt röd & inget annat så jag hoppas på det för dig också. Ta hand om varandra nu.

Puss på er (särskilt dig John)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John, Tobbe, Kristian - 25 januari 2008 11:28

Hej vanner!   Nu har resan alldeles strax tagit slut. Vi bor pa en liten granngata till Khaosan road. Ia och Jocke akte hem imorse och varat plan lyfter om allt gar som det ska klockan tolv i natt.   Bangkok har varit kul men enormt stort och valdig...

Av John, Tobbe, Kristian - 20 januari 2008 08:35

Detta inlagg hade kunnat bli ett enormt kul kollage med en samanfattning av var vistelse pa koh tao. Men varken jag eller Kristian eller Tobbe eller Ia orkar ga de 25 metrarna hem till bungalowen och hamta en telefon sa att vi kan fylla pa antalet bi...

Av John, Tobbe, Kristian - 18 januari 2008 10:41

Till alla mammor och ovriga oroliga kan vi harmed bekrafta att vi nu har lamnat tillbaka de fyrhjuliga motorcyklarna som vi sa flitigt anvant under tva dagar. Nar vi haromdagen var ute pa aventyr borjade vi kanna en viss hunger och bestamde att vi sk...

Av John, Tobbe, Kristian - 16 januari 2008 05:55

Sen Ia och Jocke kom har vart dagliga tempo okat nagot enormt. Helt plotsligt gor vi en massa saker, ser oss runt och harjar. I forrgar var vi pa snorkeltur. Riktigt bra tur som dar delar av oss sag hajar och blackfiskar och en manet stor som ett par...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards