Direktlänk till inlägg 17 december 2007

Muy thai och fest

Av John, Tobbe, Kristian - 17 december 2007 11:24

Igar var dagen da vi sag tre svenskar spoa skiten ur tre thailandare. (Ursakta spraket ni kansliga lasare, men det ar faktiskt sa det var). Vilken stamning det var pa lanta bbq arena igarkvall. Det var hetskt och vi drogs in i det hela redan efter forsta fighten kunde vi ses sta dar och skrika och gapa som om vi aldrig gjort annat. Efter de 8 matcherna sa var taxikille att det var finfest ett par strander bort. Sa vi hangde pa och val dar sa var det faktiskt en hel del manniskor. Vilket kanndes lite konstigt da vi inte ser speciellt mycket manniskor om dagarna i vanliga fall. Tobbe trivdes som fisken i vattnat, gick runt och minglade och dansade. John och Kristian var val i arlighetens namn inte overlyckliga over manniskorna som var dar. Inte for att det var nat speciellt fel pa de kanske 200 engelskman och tahilandare som var dar, men det kanndes inte riktigt ratt. Vi langtade hem, hem till var egen bar dar vi kan fa vara for oss sjalva for en stund. :) Sa efter nan timme tog vi tag i var taxikille som da stod och dansade som aldrig forr och akte hem.


I morgon aker vi vidare till phi phi. Och hor av oss sa fort vi hittat nan stans och bo och sa.


Lev val vanner och forresten, hurra, hurra, hurra for Tess som fyller 25 idag! 

 
 
Ingen bild

Hyttbro

17 december 2007 14:50

Hej på er mina prinsar! På lördag bär det av hem till Nyköping något som jag längtat riktigt mycket efter! Men idag slog det mig att Nyköping inte kommer att vara hälften så underbart att komma hem till då ni är alldeles för långt borta :-) Men vad jag förstår så lever ni väl vilket värmer mitt hjärta! Massor med kramar till er alla!

 
Mamma & Pappa Thalén

Mamma & Pappa Thalén

17 december 2007 19:13

Hej grabbar, vart har bad bilderna tagit vägen..??
Som mamma vill jag inte bara se party bilder.
Ha det fortsatt bra, men oj vad det är tomt här hemma.
Pssst... Tobbe tvätten är klar...

http://Thaithai.bloggagratis.se

 
Mor Woyer Amcoff

Mor Woyer Amcoff

18 december 2007 04:45

Nu fungerar min blogg riktigt bra FORUTOM att jag inte kan fa in bilder http://amcoff.bloggagratis.se/
Kul att ni har det bra killar. Vad jag forstar pa det ni skriver sa tycker ni det ar jobbigt med mycket folk / ni kommer bli forvanade pa Phi Phi / att det ryms sa mycket folk pa en sadan liten plats. IDAG ska jag kopa thailandskt telefonkort. Skickar sms med nya numret. Jag ska sjunga pa vart hotell imorgon onsdag. Formodligen sjunger jag med Lennart Grahn inne i Patong pa fredag. Lite stalltips / ifall ni ar i narheten. Manga kramar / langtar efter dig John. / Ni andra far ocksa en stor kram nar ni kommer.
Ring ikvall och tala om ifall ni tog er till Phi Phi IVARJEFALL eller ifall ni ar kvar.
kraaaaaaaaaaaaam Mamma Woyer

http://amcoff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pastorn

18 december 2007 09:23

Hej hopp,
En hel massa dricka blir det vad det verkar. Glatt det! Här i hemma dricker vi en massa glögg så här års. Är det något som saknas? Om jag klarar av att hålla mina tassar borta ska jag försöka spara lite Blossa 07 (med smak av havtorn och kanel) så ni kan prova vid lämpligt tillfälle.

Ni ser ut att ha det alldeles förträffligt trevligt. Det tycker jag ni förtjänar! Hinner ni med att besöka stranden mellan festerna? Har ni råkat ut för några kulinariska upplevelser värda att nämnas i bloggformat?

För övrigt instämmer jag med Hyttbro. Det kommer att kännas skumt att åka hem till Nyköping utan att få njuta av ert sällskap. Niclas, en öl kanske?

Sköt om er!

 
Ingen bild

Björn o Robban

21 december 2007 11:55

Skit i Monkan!!
Klart vi vill se partybilder!!!!
Badbilder är väl inget kul att se.....

//Vi som sliter på hemmaplan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John, Tobbe, Kristian - 25 januari 2008 11:28

Hej vanner!   Nu har resan alldeles strax tagit slut. Vi bor pa en liten granngata till Khaosan road. Ia och Jocke akte hem imorse och varat plan lyfter om allt gar som det ska klockan tolv i natt.   Bangkok har varit kul men enormt stort och valdig...

Av John, Tobbe, Kristian - 20 januari 2008 08:35

Detta inlagg hade kunnat bli ett enormt kul kollage med en samanfattning av var vistelse pa koh tao. Men varken jag eller Kristian eller Tobbe eller Ia orkar ga de 25 metrarna hem till bungalowen och hamta en telefon sa att vi kan fylla pa antalet bi...

Av John, Tobbe, Kristian - 18 januari 2008 10:41

Till alla mammor och ovriga oroliga kan vi harmed bekrafta att vi nu har lamnat tillbaka de fyrhjuliga motorcyklarna som vi sa flitigt anvant under tva dagar. Nar vi haromdagen var ute pa aventyr borjade vi kanna en viss hunger och bestamde att vi sk...

Av John, Tobbe, Kristian - 16 januari 2008 05:55

Sen Ia och Jocke kom har vart dagliga tempo okat nagot enormt. Helt plotsligt gor vi en massa saker, ser oss runt och harjar. I forrgar var vi pa snorkeltur. Riktigt bra tur som dar delar av oss sag hajar och blackfiskar och en manet stor som ett par...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards